DaniEmCo

DaniEmCo Reviews

23,617 Customer Reviews

Idaho Falls, ID

Member since January 2013

Average Rating

Overall Score
4.5 out of 5

Rating Breakdown

23,617 total reviews
5
17,646 (75%)
4
2,851 (12%)
3
1,206 (5%)
2
679 (3%)
1
1,235 (5%)

Personalized Monogram Initial Leopard Pouch | Gift

Rating:

Such an adorable pouch!!!

Recommends this product
Verified buyer from
Maryville, IL

Camo Messy Bun Hat

Rating:

Love everything about this hat, especially being able to keep my hair in a high ponytail!

Recommends this product
Verified buyer from
Harleysville, PA

Personalized Tooth Fairy Box

Rating:

Fast delivery and actually larger that I thought they would be.

Recommends this product
Verified buyer from
Itasca, TX

Camo Messy Bun Hat

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Roanoke, VA

USA Flag Ball Caps

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Los Angeles, CA

Camo Messy Bun Hat

Rating:

I LOVE this hat.

Recommends this product
Verified buyer from
Eldridge, IA

Mia Oversize Clutch

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Verified buyer from
Dunlap, TN

Ultra Distressed Hat Collection

Rating:

Love the distressed look! Will be ordering in more colors!

Recommends this product
Verified buyer from
Forney, TX

Perfect Fit Messy Bun Hat

Rating:

Love the style and fit. Will be ordering more!

Recommends this product
Verified buyer from
Forney, TX

Credit Card Zipper Wallet | Slim 16

Rating:

Cheap looking

Seller Response

We're sorry that this item didn’t meet your expectations! We do clearly list our details on each deal and properly represent our items in our imagery. We will be happy to answer any questions you may have about the product or assist you with a return if you email us at [email protected]

Does not recommend
Verified buyer from
Greensboro, NC

Melea Convertible Bag

Rating:

I can’t say enough about this bag! It is high quality and the perfect bag for travel or everyday! It has pockets and convertible straps for flexibility in carry style!

Recommends this product
Verified buyer from
Spartanburg, SC

Trendy Key Ring Bracelet | B2G1 Free

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Peoria, IL

Large Stuffed Animal Keeper Bag

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Nashville, TN

Trendy Leopard Clutch

Rating:

Love this clutch! It’s the perfect size, functional, and I’ve gotten so many compliments. Buy it, in triplicate! 😊

Recommends this product
Verified buyer from
Lincoln, NE

USA Flag Ball Caps

Rating:

Love this hat!! ❤️

Verified buyer from
Aiken, SC

Melea Convertible Bag

Rating:

I still have not received my bag even though it says it would ship March 12th and this company has, of course, taken my money and are now asking for a review.

Seller Response

Hey Cortney! We do show your bag was delivered! We are so sorry for any delay that was caused by our covid-19 state restrictions. We hope you are enjoying your fun Melea Convertible Bag and staying healthy. If you have any other questions please reach out to us at [email protected] and we would be happy to assist. xoxo

Verified buyer from
IOWA, LA

Melea Convertible Bag

Rating:

Ordered in February and still no product. Same as all other reviews. Generic email replies, says label created but not shipped etc. Ordered a month ago.

Seller Response

Hey Loni. We do show we cancelled this order per your request and refunded you right away when you reached out to us. We are sorry for any inconvenience our delay may have caused you due to the Covid-19. Please stay safe and if you have any other questions feel free to reach out to us at [email protected] xoxo

Verified buyer from
Strafford, MO

Melea Convertible Bag

Rating:

I ordered this well before the Covid crisis. It was to be here in 4 days. How do you support small businesses when they are ripping you off. Pretty simple no product no money. All I get is lame robotic excuses. I watch other small businesses working and getting out their orders to keep their business going. Do not order from this company. Jane how do you allow them to post other things for sale when they are ripping off customers by not fulfilling their orders from February. Bad customer service from website and company.

Seller Response

Hi Jane Gal! We do show we cancelled this order per your request and refunded you right away when you reached out to us. We are sorry for any inconvenience our delay may have caused you due to the Covid-19. Please stay safe and if you have any other questions feel free to reach out to us at [email protected] xoxo

Does not recommend
Verified buyer from
Phoenix, AZ

Tracker Water Bottle

Rating:

This is the second bottle that I purchased because my husband wanted one too.

Recommends this product
Verified buyer from
,

Tracker Water Bottle

Rating:

Love the bottle. Keeps you on track with your daily water intake.

Recommends this product
Verified buyer from
,