DaniEmCo

DaniEmCo Reviews

23,617 Customer Reviews

Idaho Falls, ID

Member since January 2013

Average Rating

Overall Score
4.5 out of 5

Rating Breakdown

23,617 total reviews
5
17,646 (75%)
4
2,851 (12%)
3
1,206 (5%)
2
679 (3%)
1
1,235 (5%)

Key Ring Wallet Bracelet Combo

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Verified buyer from
Sulphur Springs, TX

Leopard Messy Bun Hats

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Murfreesboro, TN

Distressed Messy Bun Hat

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Verified buyer from
Westminster, MD

Filigree Metal Earring Collection CLEARANCE

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Edmond, OK

Melea Convertible Bag

Rating:

I will review this again once I receive my item. I order this 3/10. 20 days ago and it still hasn’t shipped. I have emailed 2 times with no response.

Does not recommend
Verified buyer from
Mt Zion, IL

Multi-Pocket Purse Organizers

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
O Fallon, MO

Adalynn Handbag

Rating:

Great quality. Fast shipping. Love!!

Recommends this product
Verified buyer from
Beckley, WV

Hand Knotted Bead Lanyards

Rating:

Well made and heavier than I thought it would be. It will be great for a cruise or at the casino.

Recommends this product
Verified buyer from
Norman, OK

Distressed Messy Bun Hat

Rating:

Very cute, I think I'd prefer a buckle adjustment to the Velcro but I love the fit, and color!

Recommends this product
Verified buyer from
Chebanse, IL

Distressed Messy Bun Hat

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Elberta, AL

Trendy Key Ring Bracelet | B2G1 Free

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Laverne, OK

Distressed Messy Bun Hat

Rating:

I love the hat,I just wish there was an option to have a youth size because head is a little small.

Recommends this product
Verified buyer from
Manhattan, KS

Key Ring Wallet Bracelet Combo

Rating:

Made very cheaply. Extremely disappointed. I got both leopard prints and they don’t even match.

Seller Response

We're sorry that this item didn’t meet your expectations! We do clearly list our details on each deal and properly represent our items in our imagery. We will be happy to answer any questions you may have about the product or assist you with a return if you email us at [email protected]

Does not recommend
Verified buyer from
Kokomo, IN

Melea Convertible Bag

Rating:

UPDATE: FINALLY shipped on April 7th (ordered Feb 23). Glad I actually get it for my birthday but customer service was not professional or even responsive. Still giving one star. Never received the item! Ordered it at the end of February. My money was taken but the order is still “processing”. I’ve contacted the seller three times with NO response. Can I just get my money back?! I don’t even want the bag anymore. I ordered other items a week ago from Jane and have already received those items! This is bull!

Seller Response

We do show your bag was delivered! We are so sorry for any delay that was caused by our covid-19 state restrictions. We hope you are enjoying your fun Melea Convertible Bag and staying healthy. If you have any other questions please reach out to us at [email protected] and we would be happy to assist. xoxo

Verified buyer from
West Jordan, UT

Key Ring Wallet Bracelet Combo

Rating:
Rated 4 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
South Jordan, UT

Credit Card Zipper Wallet | Slim 16

Rating:

Cute wallet! I love all the slots in it however the button on it to keep it closed doesn’t work so I’m bummed about that.

Verified buyer from
Kansas City, MO

Perfect Fit Messy Bun Hat

Rating:
Rated 5 out of 5 stars
Recommends this product
Verified buyer from
Auburn, WA

Melea Convertible Bag

Rating:

I have yet to receive this purse! I ordered it and the end of February!

Seller Response

Hey Whitney! We do show your bag was delivered! We are so sorry for any delay that was caused by our covid-19 state restrictions. We hope you are enjoying your fun Melea Convertible Bag and staying healthy. If you have any other questions please reach out to us at [email protected] and we would be happy to assist. xoxo

Does not recommend
Verified buyer from
Brandon, MS

Pattern Oversize Clutch

Rating:

I have contacted the seller 2 times about returning this item and never received a response. Wish I could give zero stars.

Seller Response

We're so sorry to hear that you had a problem. Our customer service team has reached out to you personally to resolve this issue. If you still have questions or concerns, please contact us at [email protected]. We'll be happy to help!

Verified buyer from
Saint Louis, MO

Melea Convertible Bag

Rating:

Never received this item, it never even shipped. Contacted seller several times and got nowhere. Very sad and frustrated. Bad communication.

Does not recommend
Verified buyer from
Fort Wayne, IN